Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Problemas con la instalación  (Read 3205 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MoN_SooKie

  • Coppermine newbie
  • Offline Offline
  • Posts: 8
Problemas con la instalación
« on: March 25, 2011, 01:03:04 pm »

Hola a todos.
He instalado varias galerias en webs que tengo, pero ahora estoy intentando instalarla en una más, sigo los pasos de siempre, pero al meter los datos, me da el siguiente error

• • • ERROR • • •
The following errors were encountered and need to be corrected first:

mySQL Error: Table 'cpg15x_albums' already exists on query ' CREATE TABLE cpg15x_albums ( aid int(11) NOT NULL auto_increment, title varchar(255) NOT NULL default '', description text NOT NULL, visibility int(11) NOT NULL default '0', uploads enum('YES','NO') NOT NULL default 'NO', comments enum('YES','NO') NOT NULL default 'YES', votes enum('YES','NO') NOT NULL default 'YES', pos int(11) NOT NULL default '0', category int(11) NOT NULL default '0', owner int(11) NOT NULL DEFAULT '1', thumb int(11) NOT NULL default '0', keyword VARCHAR( 50 ), alb_password VARCHAR( 32 ), alb_password_hint TEXT, moderator_group INT NOT NULL default 0, alb_hits INT( 10 ) NOT NULL default 0, PRIMARY KEY (aid), KEY alb_category (category), KEY `moderator_group` (`moderator_group`), KEY `visibility` (`visibility`) ) COMMENT='Used to store albums''

Que tengo que hacer?

Muchisimas gracias!
Logged

jmatute

  • Moderator
  • Coppermine frequent poster
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 453
Re: Problemas con la instalación
« Reply #1 on: April 18, 2011, 01:59:04 pm »

Estás intentando crear una base de datos para la galería con el mismo prefijo que otra galería que ya existe, y se queja.

Cambia el prefijo de las tablas de la base de datos (en lugar de cpg15x pon otra cosa) al instalar.

Saludos,
Logged

MoN_SooKie

  • Coppermine newbie
  • Offline Offline
  • Posts: 8
Re: Problemas con la instalación
« Reply #2 on: April 18, 2011, 04:13:47 pm »

Estás intentando crear una base de datos para la galería con el mismo prefijo que otra galería que ya existe, y se queja.

Cambia el prefijo de las tablas de la base de datos (en lugar de cpg15x pon otra cosa) al instalar.

Saludos,

Perfecto, gracias!!
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.019 seconds with 22 queries.