Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: EnlargeIt plugin - mit Anzeige von Bildbeschreibung ?  (Read 3077 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GH

  • Coppermine frequent poster
  • ***
  • Offline Offline
  • Posts: 107
EnlargeIt plugin - mit Anzeige von Bildbeschreibung ?
« on: October 14, 2008, 07:10:35 am »

Nur der Vollstädnigkeit halber, ich würde auch gerne EnlargeIt in Verbindung mit dem soeben geschriebenen topic gerne einsetzen, für die site http://immofrance34.de brauche aber
a) eine Bildbeschreibung die mit angezeigt wird (der Info Button mit alle Datei infos erfüllt denZweck nicht)
b) auch den Zugriff auf das plugin photo shop um ein Bild in den Einkaufskorb zu legen

Das wäre besser als mein Einsatz von minicms dafür.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.017 seconds with 19 queries.