Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Kategorieanzeige optimieren  (Read 2744 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jokas

  • Coppermine regular visitor
  • **
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 50
Kategorieanzeige optimieren
« on: October 05, 2008, 08:56:34 pm »

Hallo,

ich würde gerne meine Kategorieanzeige optimieren.

Momentan wird ja das Bild, der Titel der Kategorie und die Beschreibung angezeigt. An dieser Stelle möchte ich aber nur das Bild anzeigen, allerdings nicht als Thumb sondern eins in 468x60 (also Bannergröße).

Ich gehe mal davon aus das es dafür noch keine fertige Modifikation gibt.

Würde mich freuen wenn mir jemand sagen könnte in welcher Datei die Kategorie zusammengebaut wird, damit ich da an entsprechender Stelle selbst hand anlege.

grz,
jokas
Logged
_____________________________________
|-->  J1.5.6 + CPG1.4.19 + Bridge  <--|
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.016 seconds with 21 queries.