Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Unable to load the 'main' template Error!  (Read 3231 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Schneekette

  • Coppermine newbie
  • Offline Offline
  • Posts: 14
Unable to load the 'main' template Error!
« on: September 20, 2007, 01:50:37 pm »

Hallo allerseits, ich habe die Coppermine Gallery installiert, den Bridge Assistenten aufgerufen und eingerichtet für mein SMF Forum (kann hier gefunden werden)
und die SMF User kann ich auch schon über die "Memberlist" von CG sehen (er verlinkt hierhin) Somit denke ich das die Intergration der beiden gefunzt hat. Rufe ich aber den Link zur Gallery bei mir auf bekomme ich: An Error Has Occurred! Unable to load the 'main' template.

Ich weis nicht mehr weiter. Die Integration scheint ja geklappt zu haben. Aber es geht einfach nicht weiter..
Logged

Joachim Müller

  • Dev Team member
  • Coppermine addict
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 47843
  • aka "GauGau"
    • gaugau.de
Re: Unable to load the 'main' template Error!
« Reply #1 on: September 20, 2007, 07:23:32 pm »

Habe meinen Gedankenleserhut gerade nicht auf. Muss daher auf herkömmliche Vorgehensweise verweisen, die darauf abzielt, dass DU uns schon mit ein paar Informationen füttern musst.
Lies mal "Bridging support" bzw. "When requesting bridge support - mandatory!" und tue genau das, was dort beschrieben steht.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.016 seconds with 19 queries.