Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Many Problems at the german coppermine forum  (Read 3065 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Atahan

  • Guest
Many Problems at the german coppermine forum
« on: January 20, 2007, 10:52:30 am »

Hallo und Guten Tag  :),

es tut mir Leid, dass ich hier nicht auf English posten kann, weil die deutsche Coppermine Gallery Supportseite nur mit SPAM Einträgen voll ist! Siehe hier: http://www.coppermine-gallery.de/viewforum.php?f=3
Was ist denn da los, kümmert sich keiner mehr um die Seite??? Gibt es eine neue deutschsprachige Forumseite?

Nun zu meinem Problem. Ist es möglich, die Größe der Videoanzeige einzustellen bzw. zu vergrößern?

Vielen Dank!
« Last Edit: January 22, 2007, 08:36:49 am by Stramm »
Logged

Joachim Müller

  • Dev Team member
  • Coppermine addict
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 47843
  • aka "GauGau"
    • gaugau.de
Re: Many Problems at the german coppermine forum
« Reply #1 on: January 20, 2007, 11:05:30 am »

Siehe hier: http://www.coppermine-gallery.de/viewforum.php?f=3
Ist nicht die offizielle Support-Seite.

Gibt es eine neue deutschsprachige Forumseite?
Ja: coppermine-gallery.net > Support > Language Specific Support > Deutsch (German). Dorthin habe ich auch Deine Frage verschoben.

Ist es möglich, die Größe der Videoanzeige einzustellen bzw. zu vergrößern?
Ja. Steht in der Doku: http://coppermine-gallery.net/demo/cpg14x/docs/index.htm#edit_vids
Logged

Atahan

  • Guest
Re: Many Problems at the german coppermine forum
« Reply #2 on: January 20, 2007, 10:50:23 pm »

Hallo  :),

besten Dank für die Informationen und Hilfestellung.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.015 seconds with 19 queries.