Advanced search  

News:

CPG Release 1.6.26
Correct PHP8.2 issues with user and language managers.
Additional fixes for PHP 8.2
Correct PHP8 error with SMF 2.0 bridge.
Correct IPTC supplimental category parsing.
Download and info HERE

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Alben als Bild  (Read 3429 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silentium

  • Coppermine newbie
  • Offline Offline
  • Posts: 3
Alben als Bild
« on: March 07, 2006, 09:14:05 pm »

Hallo Leute!

Ich brauche Hilfe von euch!

Erstmal hier meine Seite zur Galerie: http://www.stoned-band.com/cpg/index.php

So und nun möchte ich das sie so aussieht: http://www.the-prince-of-fucking-darkness.de/Gallery/index.php?cat=0

Das heißt das ich auf die Bilder Klicken muss um in die Alben zu kommen! WIe geht das ??? Helft mir! bitte...

Schöne Grüße!
Logged

fwe77

  • Moderator
  • Coppermine frequent poster
  • ****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 240
Re: Alben als Bild
« Reply #1 on: March 07, 2006, 09:59:29 pm »

Hallo

versuch' es mal http://coppermine-gallery.net/demo/cpg14x/docs/index.htm#admin_album_list - unter dem Punkt "The content of the main page"!

Die 3 Spalten kannst Du unter (als Admin einloggen) >> Einstellungen >> Ansicht Albumliste >> Anzahl Spalten in Album-Liste!

Gruß. Frank.

Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.017 seconds with 19 queries.