Advanced search  

News:

cpg1.5.48 Security release - upgrade mandatory!
The Coppermine development team is releasing a security update for Coppermine in order to counter a recently discovered vulnerability. It is important that all users who run version cpg1.5.46 or older update to this latest version as soon as possible.
[more]

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Des messages d'erreurs en uploadant  (Read 3453 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

charlesbelisle

  • Coppermine newbie
  • Offline Offline
  • Posts: 2
Des messages d'erreurs en uploadant
« on: July 22, 2005, 11:36:52 pm »

Bonjour. Lorsque je veux Uploader une image, il y a un message en haut de la page après avoir cliqué sur Continuer.

Voici :
Code: [Select]
Warning: getmypid, dl, leak, listen, chown, chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/multimania/fr/e/n/k/enkidievmedieval/htdocs/gallerie/upload.php on line 1186

Warning: chmod, chgrp, realpath, tmpfile, link, mb_send_mail() has been disabled for security reasons in /data/members/free/multimania/fr/e/n/k/enkidievmedieval/htdocs/gallerie/upload.php on line 1209.


Qu'est-ce que je dois faire ?
 Merci de m'aider.
« Last Edit: July 29, 2005, 05:56:21 pm by PYAP »
Logged

Pascal YAP

  • Moderator
  • Coppermine addict
  • ****
  • Country: fr
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 13833
  • Hello World :-)
    • CPG 1.5.x ExperiMental website
Re: Erreurs en uploadant
« Reply #1 on: July 23, 2005, 12:18:32 am »

Bonjour,

Pas de panique !
Ce sont des messages internes à Coppermine qui vous signalent que des fonctions ne sont pas accessibles chez votre héhergeur.
Free n'accepte pas toutes les fonctions PHP dispos, par exemple le CHMOD que vous rencontrerez souvent n'est pas modifiables chez Free.
Pas d'inquiétude, tout marche bien malgré ces messages  ;)

PYAP
« Last Edit: July 29, 2005, 05:56:57 pm by PYAP »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 

Page created in 0.022 seconds with 19 queries.