Support Forum Project Downloads FAQ Documentation About Demo Tutorials Blog Plugins
November 21, 2009, 11:23:50 am *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News: Maintenance release cpg1.4.25 - upgrade recommended
The Coppermine development team is releasing an update for Coppermine in order to fix an issue with http uploads that could occur in particular versions of PHP.The fix is not security-critical, so if your gallery is running fine with cpg1.4.23 or cpg1.4.24 you don't need to upgrade. If you are running an older version than cpg1.4.23, you must update to this latest version as soon as possible because of the security impact (the past few maintenance releases before cpg1.4.24 all were security-related).
[more]
   Home   Help Search Board rules Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Send this topic  |  Print  
Author Topic: Problema en subida de fotos  (Read 192 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Filipitripi Topic starter
Coppermine newbie

Spain Spain

« on: October 31, 2009, 05:23:33 pm »

Hola soy nuevo en el foro y nuevo con las paginas web Smiley. ( no soy un inculto total en el tema estudio informatica, etc...)

Mi problemilla es el siguiente:
He creado una galeria y modicado el teme a mi gusto, despues de acabar y retocar he ido a subir unas fotos y no me deja me tira el siguente error:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 3648 bytes) in /home/centroin/public_html/include/picmgmt.inc.php on line 262

Un error de construccion sabria hacerlo pero esto se me escapa a mis conocimientos.Gracias de antemano.

P.D: Si necesitais una cuenta o algo avisarme, y la proporcionare aunque no publicamente porque es una pagina de una guarderia con fotos de niños etc
Coppermine newbie

Spain Spain

« Reply #1 on: October 31, 2009, 06:00:31 pm »

Vale y ahora tambien me tira esto aunque no tenga nada que ver.( he tocado algo que no deberia¿¿)

Coppermine critical error:
Unable to connect to database !

MySQL said: Access denied for user 'centroin_18536'@'localhost' (using password: YES)
Fabricio Ferrero
Moderator
Argentina Argentina

From San Juan, Argentina, to the World!

« Reply #2 on: November 03, 2009, 10:22:39 am »

Un link a tu galería por favor.....

Read Docs and Search the Forum before posting. - Soporte en español
--*--
Fabricio Ferrero's Website
Mi red de Rotaractianos:  Rotaract Latino
Coppermine newbie

Spain Spain

« Reply #3 on: November 03, 2009, 11:34:45 am »

Bueno comentar que ya soluciones el problema, hable con mi hosting y me sugirio que modificase el .htacces y ya funciona. Y el otro problema acabo en una reinstalacion completa.Gracias por el interes.
Fabricio Ferrero
Moderator
Argentina Argentina

From San Juan, Argentina, to the World!

« Reply #4 on: November 04, 2009, 08:57:00 pm »

Ninguno de los 2 problemas que explicaste los hubiera solucionado modificando un archivo .htaccess, de todas maneras, si has solucionado el problema, perfecto! Smiley

Saludos,m

Read Docs and Search the Forum before posting. - Soporte en español
--*--
Fabricio Ferrero's Website
Mi red de Rotaractianos:  Rotaract Latino
Pages: [1]   Go Up
  Send this topic  |  Print  

Jump to: